Filmikunsti- ja teaduste akadeemia

Teadus- ja tehnikaauhindade saajad

Akadeemia teadus- ja tehnikaauhindadega austatakse üksikisikuid ja ettevõtteid, kelle uuendused on filmide loomisele märkimisväärsel ja püsival moel kaasa aidanud. EIZO-l oli au saada hinnatud autasu sisseehitatud kalibreerimisanduritega ColorEdge CG seeria riistvaraliste kalibreerimismonitoride eest.

Foto: Sci-Techi auhinna saajad (vasakult paremale: vaneminsener Junji Sakuda, peainsener Junro Yonemitsu, vanemtootejuht Masato Nakashima, peainsener Koichi Ueno)


Kinofilmide kunsti ja teaduste akadeemia teadus- ja tehnikaauhind ColorEdge'i isekalibreerivate kuvarite eest
 

EIZO-l on au saada hinnatud auhind ColorEdge CG-seeria monitoridele sisseehitatud kalibreerimiseandurite riistvara arendamise eest. Tehnoloogia juhtivad innovaatorid ja auhinna otsesed saajad on vanemtootejuht Masato Nakashima, vanemmehaanik Junji Sakuda, peainsener Koichi Ueno ja peainsener Junro Yonemitsu.

EIZO kaasaegne integreeritud kalibreerimisesensoritehnoloogia on ulatuslike uuringute ja investeeringute tulemus pilditöötluslahendustesse erinevatel turgudel, sealhulgas tervishoius. 2005. aastal tutvustas EIZO meditsiinilise kuvari sisseehitatud anduriga, mis kalibreerib ekraani ja stabiliseerib heledust ühevärvilise radioloogia piltide täpseks kuvamiseks. EIZO jätkas seda tehnoloogiat ja sai esimeseks tootjaks maailmas, kes tõi 2010. aastal ColorEdge CG245W abil isekalibreeriva värvitäpse lahenduse. EIZO kaasaegse sisseehitatud anduritehnoloogia saab seadistada automaatselt kalibreerima, kõrvaldades vajaduse kolmanda osapoole kalibreerimis seadme järele, tagades ekraani värvitäpsuse. Andur on välja töötatud ja toodetud EIZO enda rajatistes – see näitab EIZO kirge ja pühendumust täpsele pildistamisele.

Ekraani olemasolu, mida kasutajad saavad usaldada, on hädavajalik paljudes tööstusharudes – tervishoius, kus diagnoosimiseks ja ravimiseks sõltub elu täpsest pildistamisest, ja loomingulistes valdkondades, näiteks filmitootmine, kus tehnoloogia hõlbustab tõhusust ja pakub meelerahu, et toimetajad ja kunstnikud saaksid rohkem keskenduda loometegevusele, mida nad üritavad teha.

EIZO ColorEdge’i kuvaritele tuginevad suured stuudiod kogu maailmas, et tuua kõige inspireerivamad ja põnevamad lood ja kogemused publikuni kõikjal.

„Auhinnatud töö edastamiseks loodame oma auhinnatud tehnoloogiapartneritele! Õnnitleme meie sõpru EIZOs selle akadeemia väärilise au puhul. DNEG on uhke, et kasutab EIZO automaatselt kalibreerivaid ColorEdge-kuvareid kogu meie globaalses VFX-seadmes, tagamaks, et pakume alati võimalikult kvaliteetset filmikogemust. “
DNEG
Dune (2021), pole aega surra (2021), Wonder Woman 1984 (2020), Tenet (2020)

„EIZO monitorid olid esimesed sobivad CRT-de asendused, saades isekalibreerivate mudelite kasutuselevõtuga meie värvikriitiliste CG-kunstnike standardseks kuvariks. EIZO monitorid võimaldavad Framestore’il säilitada kogu maailmas ühtlast pildikvaliteeti. Õnnitleme EIZOt auhinna saamise eest, mis on nende tehnoloogia ja positsiooni vääriline tunnustus nende valdkonnas. “
Framestore
Pole aega surra (2021), Kesköötaevas (2020), Tema tumedad materjalid (2019), Wonder Woman 1984 (2020), Blade Runner 2049 (2017), Gravity (2013)

„Palju õnne auhinna võitmise puhul! Kuna saame usaldada oma EIZO kuvareid, on koostööd tegevate loojate vahel taganud parema suhtluse, mis võimaldab meil töötada paljude suurepäraste mängufilmide, sealhulgas animeeritud lahendustega. Oleme tänulikud EIZO töötajate toetuse eest aastate jooksul. “
IMAGICA labor. Inc.

„Industrial Light & Magic on olnud rõõmus isekalibreeruvate EIZO kuvarite pildiomaduste ja funktsioonikomplekti kasutamisega alates nende kasutuselevõtust. Teekond koos sõpradega EIZO-s on olnud rõõm ja meil on hea meel näha, et nad saavad Academy Sci-Tech auhindade nõukogult nii palju teenitud tunnustuse. “
Industrial Light & Magic
Tähesõjad: Skywalkeri tõus (2019), Mandalooria (2019), Soolo: Tähesõdade lugu (2018), Tähesõdade: viimased jedid (2017), Rogue One: Tähesõdade lugu (2016 ), Tähesõjad: jõud ärkab (2015)

“Meil on nii hea meel kuulda, et meie sõbrad ja kolleegid EIZO-s on selle maineka au teeninud! ColorEdge CG monitorid ja ColorNavigator tarkvara, mille EIZO on loonud meie värviruumi haldamiseks, aitab meil oma vaatajatele tutvustada kõige värvikirevamat maailma, mida LAIKA filmides võib ette kujutada. Täname kõiki EIZO-s väsimatute jõupingutuste eest nende tööriistade paremaks muutmisel ja palju õnne selle erakordse saavutuse puhul. “
LAIKA
puuduv lüli (2019), Kubo ja kaks keelt (2016), The Boxtrolls (2014), ParaNorman (2012), Coraline (2009)

“Palju õnne EIZO-le teenitud au eest. ColorEdge isekalibreerivaid kuvareid kasutatakse kogu meie VFX töös, sealhulgas Oscari võitnud filmidel. Need on meie järjepidevuse võti kogu maailmas, pakkudes kunstnikele alati täpset värvi ja hõlbustades meie tööd. “
Method Studios

„Värvide täpne hindamise oskus on meie tööstuse põhiline nurgakivi ja EIZO on olnud hindamatu partner, alati reageerinud meie vajadustele ning soovinud mõista ja jagada meie kõrgeid standardeid. Seetõttu pole üllatav, et nende rasket tööd on tunnustatud kõrgeima tööstusharu tunnustusega. EIZO on meie tööstuse jaoks kriitilise tähtsusega ja nende meeskond on valmis tegelema tõelise tehnilise partnerlusega. Õnnitleme teid AMPAS Sci-Tech auhinna puhul. “
MPC film
Godzilla vs Kong (2021), 1917 (2019), Džungliraamat (2016)

“Me ei saaks olla rohkem põnevil ja uhked EIZO kolleegide üle selle erakordse saavutuse üle – hästi teenitud. Pärast Dory leidmist oleme kasutanud EIZO monitore kõigis Pixari filmides ja kiidame akadeemiat selle tunnustuse andmise eest – palju õnne! “
Pixar Animation Studios
Soul (2020), Toy Story 4 (2019), Coco (2017)

„ColorEdge’i seeria on aidanud meil ületada filmiajastu takistusi ja saavutada meie eesmärk pakkuda kinolinal vaatajatele õiget värvi. Oleme tänulikud, et läbisime aja, kus värvide haldamine on digitaliseerimise abil hõlpsam. Oleme uskumatult tänulikud post-tootmisstuudiotele ja koloristidele, kellega koostööd teeme, ning EIZO inseneridele, kes selle tehnoloogia võimaldasid. ColorNavigator on võimaldanud meil värve terviklikumalt hallata mitte ainult stuudios, vaid ka koos välistöötajatega. Lahendus toetab kindlalt meie telgitaguseid. ”
SHIROGUMI INC.
STAND BY MINA Doraemon 2 (2020), Archimedese suur sõda (2020)

„Parim osa EIZO riistvarast on see, et see kalibreerib ise. Ja juhendajana on see kriitiline, sest soovite teada, et see, mida te vaatate, on täiuslik, värvi täpne ning terav ja järjepidev. “
Skydance Media
Terminator: Dark Fate (2019 )

„Õnnitleme akadeemia teadus- ja tehnikaauhinna tunnustuse puhul. Meie stuudio juurutas EIZO ColorEdge sarja kõigi Ghibli nimede tootmisel alates 2011. aastast ja neid kasutatakse lavastustes ka tänapäeval. Austame EIZO arendusmeeskonda – teerajajaid kelle monitorid on muutunud digitaalse video tootmisel hädavajalikuks.”
Stuudio Ghibli
Kui Marnie oli seal (2014), Tuul tõuseb (2013)

“See oli keeruline, kuid tasuv tee ja meil on hea meel teada, et meie tehniline partnerlus on andnud positiivse tunnustuse EIZO meeskonna suurepärase töö eest.”
Walt Disney animatsioonistuudiod
Raya ja viimane draakon (2021), Frozen 2 (2019), Ralph murrab Internetti (2018)

“Ja auhinna saab EIZO !! Õnnitleme teid Sci-Tech auhinna puhul. Teie monitorid on aidanud meil Hollywoodi suurimatesse filmidesse ja televisiooni: Dune , Terminator: Dark Fate , Beastie Boys Story ja The Stand lisada uskumatuid pilte . Teie saavutus on hästi ära teenitud! “
Wylie VFX
Dune (2021), Beastie Boys Story (2020), The Stand (2020), Terminator: Dark Fate (2019)

EIZO president ja tegevjuht Yoshitaka Jitsumori kommenteeris: „EIZO-s usume, et edu võtmeks on jätkuv investeerimine töötajate kasvusse ettevõttekultuuri kaudu, mis hõlbustab loovust, probleemide lahendamist ja kirge. EIZO tunneb uhkust iga töötaja saavutuste üle, kelle pühendumus, leidlikkus ja meeskonnatöö tõid selle tähtsa lahenduse loometöötusesse.

Iga uuendus on järgmise komponendi ehitusplokk ja mul on uhke näha, et meie töötajate mitmekülgne kogemus paljudes tööstusharudes aitab jätkuvalt kaasa tõeliselt uuenduslike tehnoloogiate loomisele järgmiseks. See saavutus on tulevikus veel suuremaks sammuks veelgi suuremate asjade saavutamisel, kuna jätkame oma missiooni pakkuda ülitäpseid ja keerukaid pildistamislahendusi, mis on tehtud pühendumise ja hoolega. “


Tootmise järgne töövoog


Värvihalduse monitorid HDR Gamma abil

HDR võrdlusmonitor


Artikli inglise keelset versiooni ja täidendavat infot saab lugeda siit: https://www.eizoglobal.com/library/management/coloredge-academy/